Budescu estimeaza ca investitia in noua unitate se va recupera urmatorii 2 ani.
Planul de extindere vizeaza ca in toamna anului viitor compania sa mai deschida un nou boutique, insa decizia privind locatia magazinului va fi luata pe viitor.
„Decizia noastra de a deschide in acest an nu a fost si nu este influentata de contextul economic. Era nevoie de un nou nivel al serviciilor, un nou concept si exprimarea in fapt a termenului de exclusivitate, factor uitat sau trecut cu vederea in ceea ce inseamna domeniului luxului din Romania”, a adaugat Budescu.
Maison Haute Horlogerie se adreseaza clientilor care isi permit achizitionarea unui bun de valoare indiferent de contextul economic, spune el. Compania va aduce, printre altele, brandurile Montegrappa si Tibaldi pe segmentul instrumentelor de scris, si Scatola del Tempo, pe zona accesoriilor de voiaj.
Actionariatul companiei este exclusiv romanesc si cuprinde 3 persoane.
La nivel local, pe segment mai activeaza companii ca Helvetansa, Cellini sau Micri Gold.