“Romania a fost aleasa sa fie prima
dintre cele 21 de piete in care activeaza compania Studio Moderna,
pentru a prezenta un concept de retail nou – Dormeo Home”, a
declarat Zoltan Pilecki, managing director Studio Moderna Romania.
Conform acestuia, clientii romani au un
interes din ce in ce mai ridicat fata de imbunatatirea calitatii
vietii si deschiderea catre nou, acestea fiind printre argumentele
care au dus la deschiderea in Romania a primului magazin Dormeo Home.
Intrebat la cat se ridica investitia in
magazin, Zoltan Pilecki a spus: “Bugetul initial a fost de 100.000
euro, dar l-am depasit”.
Prezentand trei dintre brandurile de
varf ale companiei, Dormeo, Delimano si Shark, noul magazin include 3
zone dedicate distincte: sleeping, kitchen si living, pe o suprafata
de 150 metri patrati.
„Pe viitor, noua
imagine va fi aplicata selectiv unora dintre cele 21 de magazine
existente in Romania, in functie de reflectarea experientei
clientilor”, au spus oficialii companiei.
Referitor la suma pe care romanii o
aloca achizitionarii produselor de teleshopping, Studio Moderna
estimeaza ca valoarea medie a cumparaturilor depaseste cu putin 60 de
euro, depinzand de brand/tipul produselor care sunt luate in
considerare.
Studio Moderna este o companie privata,
prezenta in 21 de piete din Europa precum si in Japonia, Canada si
SUA.
Pe piata din Romania, compania si-a
mentinut anul trecut trendul crescator, realizand o crestere de
doua cifre in comparatie cu veniturile inregistrate in 2011. Firma nu
a precizat care a fost valoarea afacerilor, insa, in 2011, Studio
Moderna (Romania) a raportat afaceri de 137,54 milioane de lei, dupa
ce in 2010 au fost de 115,54 milioane de lei, potrivit datelor
publicate pe Ministerul de Finante. In 2011, profitul companiei a
fost de peste 1 milion de lei.
Pentru 2013, Studio Moderna isi propune
sa mentina un trend pozitiv al vanzarilor, iar una dintre prioritati
este stabilirea unor parteneriate cu jucatori importanti din piata
autohtona.
Retailer multi-channel Studio Moderna
s-a infiintat in 1992 si realizeaza vanzari sub brandurile proprii
extinse in Estul indepartat, Europa, America de Nord si Sud si
Australia, ingloband vanzari prin TV, online, retail si comert cu
amanuntul.
Recent, si grupul Pikolin
a intrat pe piata locala prin Salterra.ro, un site multibrand cu
produse destinate somnului, printr-o investitie de 150.000 de euro.
Pentru primul an de functionare, Salterra estimeaza o cifra de
afaceri de 500.000 de euro si un volum de vanzari de aproximativ
4.500 de produse, 60% fiind reprezentat de saltele si microsaltele.