Cel mai bine solicitat sortiment de vin spumant din portofoliul Jidvei este Margaritar Alb, cu o pondere din volumul vanzarilor totale pentru acest segment de aproximativ 50%.
Pentru intreg anul 2008, producatorul de vinuri estimeaza vanzarea a peste 65.000 de sticle de vin spumant, in valoare de aproximativ 1,3 milioane de lei (circa 340 mil. euro), cu 17% mai mult comparativ cu anul trecut.
Vanzarile de vinuri ale companiei Jidvei au crescut in trimestrul 3 cu 36% fata de aceeasi perioada anului lui 2007, atingand cifra de 84,5 milioane de lei (22 mil. euro), potrivit datelor furnizate de companie. Vanzarile au depasit cu 15% estimarile companiei, de 73 milioane de lei (19 mil. euro), pentru primele 9 luni ale anului.
„Cresterea vanzarilor a aparut pe fondul investitiilor companiei in viticultura si vinificatie, dar si al redesenarii portofoliului prin care producatorul a urmarit o prezentare mai clara a produselor premium in piata”, a anuntat recent compania, intr-un comunicat.
„Astfel, eticheta neagra, restilizata, a devenit simbol al vinurilor seci, noua gama fiind compusa din vinurile Sauvignon Blanc, Feteasca Regala, Dry Riesling si Chardonnay”, mentioneaza documentul citat.
Totodata, compania estimeaza ca pana la sfarsitul anului, cifra de afaceri va creste la 110 milioane de lei (28,7 mil. euro). Printre marcile comercializate se numara Feteasca Regala, Riesling si Pinot Gris.
Competitorii Jidvei in Romania sunt Murfatlar, Cotnari si Vincon.