In Romania, Jolidon are in prezent 75 de magazine. In primele 8 luni din 2007, acestea au inregistrat venituri de aproape 18,2 mil. lei (5,5 mil. euro).
Pana la finalul lui 2008 compania va mai deschide inca 15 unitati in Romania, numarul acestora ajungand pana la sfarsitul anului la 90.
De asemenea, in octombrie va mai fi deschis un magazin Jolidone la Mulhouse, iar in 2009 este planificata deschiderea unui magazin la Lyon si a altuia la Paris, urmand ca pana in 2010, reteaua franceza Jolidon sa insumeze 40 de magazine.
Jolidon a fost infiintata in 1993 la Cluj-Napoca.
Cifra de afaceri la nivelul intregului grup nu este publica momentan. In 2007, Jolidon Romania a inregistrat o cifra de afaceri de peste 91,6 milioane lei (circa 27,4 mil. euro).
Grupul se dezvolta pe foarte multe piete, prin politica de achizitii, prin magazine proprii sau in sistem franciza si prin distribuirea produselor chiar si in spatiile non-europene, precum SUA, Israel, Canada si Africa de Sud – unde nu detine magazine proprii.
Jolidon isi concentreaza extinderea in Italia, Franta si Ungaria, tari in care grupul are cel mai mare numar de magazine.