Magazinele vor avea suprafete cuprinse intre 50 si 100 metri patrati.
Jolidon va inaugura pana la finalul lunii mai inca 4 magazine proprii in Brasov, Constanta, Braila si Bacau, relateaza NewsIn.
In total, compania opereaza o retea de 113 magazine, dintre care 65 in tara, 35 in Italia, 3 in Ungaria si 10 boutique-uri in Franta, in sistem de franciza.
Lantul de 10 magazine din Franta se va dubla pana la sfarsitul anului in curs. Magazinele proprii detin in prezent circa 40% din totalul vanzarilor Jolidon, care anul trecut au ajuns la 60 milioane de euro.
Producatorul clujean de lenjerie intima Jolidon, mizeaza anul acesta pe afaceri de circa 80 milioane de euro, cu peste 30% mai mult fata de 2007, cand a inregistrat o cifra de afaceri de 60 milioane de euro, potrivit declaratiilor omului de afaceri Gabriel Cirlig, proprietarul companiei.
Fondata in 1993 la Cluj Napoca, Jolidon numara peste 3.000 de angajati. Lenjeria si costumele de baie produse de companie sunt exportate in intreaga lume, principalele destinatii find Italia, Franta, Ungaria, Germania, Elvetia, Belgia, Slovenia, Croatia, Polonia, Letonia, Rusia, Austria, Cipru, Malta, SUA, Canada, Japonia, Africa de Sud, Liban, Israel.
Cresterea exporturilor a determinat startul investitiilor in afara tarii, incepand prin infiintarea Jolidon Hungary KFT la Budapesta in anul 2000 si continuand cu Jolidon Italia SRL, deschisa in 2001 la Milano si cu Jolidon France SARL, infiintata in 2003 la Paris.
In 2005, compania a continuat investitia din Franta prin deschiderea celui de al doilea sediu la Lyon. La inceputul anului 2007, sub egida grupului Jolidon s-au mai adaugat, prin achizitionarea pachetului majoritar al companiei Emmeci doua nume de pe piata lenjeriei italiene: Infiore si Chiaro di Luna.
Pe piata lenjeriei intime, Jolidon are competitori precum I.D. Sarrieri, Etam sau Triumph, companii prezente si in Romania.