Safer Coffee Preparation este un program implementat la nivel global și a fost gândit atât pentru sprijinirea locațiilor partenere, cât și pentru clienții acestora. Acesta are ca scop siguranța consumatorilor și asigurarea că în locațiile respective sunt urmate standardele necesare limitării infectărilor cu COVID-19. Dacă protocolul este corect urmat riscul unei eventuale răspândiri a virusului este diminuat semnificativ.
Programul și procesul de servire a unei cafele în siguranță a fost atestat și aprobat de către profesorul Ojan Assadian, in numele Societatii Austriece pentru Controlul Infecțiilor (ASIC). Astfel că toate instrucțiunile și recomandările furnizate în cadrul proiectului Safer Coffee Preparation satisfac toate premisele din punct de vedere epidemiologic.
„Odată cu relaxarea măsurilor impuse de Guvern, industria HoReCa se pregătește de redeschidere, însă riscul de infectare și răspândire a virusului nu a dispărut . Din acest motiv Julius Meinl a dezvoltat proiectul Safer Coffee Preparation ca parte a responsabilității sociale pe care o avem față de parteneri și clienți. Cu ajutorul acestor cursuri ne dorim să sprijinim redeschiderea în siguranță a locațiilor și să oferim clienților nu doar o cafea excelentă, ci și siguranța că aceasta este preparată și servită conform celor mai înalte standarde de igienă”, a declarat Mădălina Sultan, Marketing Manager Julius Meinl.
Pe scurt, angajații locațiilor care se înscriu în acest program vor participa la un curs de formare online compus din tutoriale unde își vor însuși măsurile de prevenție , de la etapele de preparare și servire a cafelei în siguranță, la păstrarea distanței, până la informații despre virus și modalitățile de transmitere, precum și simptomele acestuia.
La finalul cursului, angajații vor susține un examen online evaluându-li-se cunoștințele dobândite. Odată ce s-a răspuns corect la toate întrebările, li se va emite o validare electronică.
Ulterior, reprezentanții Julius Meinl vor evalua locația în teren și o vorcertifica și semnaliza prin materiale de comunicare ce semnifică faptul că acea locația a implementat măsuri de prevenție a răspândirii virusului. Evaluările locațiilor vor fi făcute cu recurență până la stabilizarea situației pentru a asigura respectarea continuă a măsurilor de prevenție și siguranță.
Julius Meinl este o afacere de familie, austriacă, de succes internațional și este ambasadorul îndrăgitei Culturi a Cafenelei Vieneze de mai bine de 150 de ani. Succesul global al Julius Meinl se bazează pe valorile tradiționale: cinci generații de experiență în cafea, produse premium și servicii excelente oferite clienților. Julius Meinl inspiră și astăzi oameni din întreaga lume, la fel cum făcea cu poeții de altădată în cafenelele vieneze. Restaurante și clienți din sectorul HoReCa din 70 de țări se bazează pe cafeaua și ceaiul Julius Meinl. Compania se clasează deja în top 3 mărci de cafea premium în peste 40 de țări, fiind lider de piață în hoteluri, restaurante și cafenele din Austria, CEE, țările din bazinul Mării Adriatice și Rusia.