Segmentul bateriilor sanitare din categoria „smart luxury” au inregistrat in aceasta perioada un avans de 17,3% in volum si de 25% ca valoare, ajungand sa reprezinte 49% din totalul business-ului Kludi Romania in primul semestru al anului.
Volumul vanzarilor de produse ale partenerilor companiei a inregistrat cea mai mare crestere din portofoliul Kludi, cu peste 35%, comparativ cu prima jumatate a anului 2011.
Cresterea vanzarilor Kludi in Romania se datoreaza mai multor factori: produsele nou lansate, campania de informare privind bateriile sanitare de calitate, activitati promotionale orientate catre consumatorul final.
Kludi Romania a inregistrat o crestere a cifrei de afaceri cu 13% in 2011 fata de 2010, estimarea pentru 2012 vizand o majorare de pana la 5% a businessului comparativ cu 2011.
Kludi este lider de piata in segmentul bateriilor de bucatarie in Germania, Austria si Elvetia. Fondata in Germania in anul 1926, compania are, in prezent, peste 1.000 de angajati si o cifra de afaceri de aproximativ 100 milioane de euro.
Kludi produce baterii de lux pentru baie si bucatarie, sisteme de dus si accesorii pentru baie si baterii medicale pentru clinici.
Compania detine fabrici in Germania, Austria, Ungaria, Polonia, un joint-venture Kludi – RAK in Emiratele Arabe Unite si centre de comercializare in Romania, Germania, Austria, Olanda, Franta, Polonia, Ungaria, Elvetia, Republica Ceha, Slovacia, Rusia, Dubai, Thailanda.