Vanzarile pentru primul an de functionare al magazinului deschis la finalul lui 2008 sunt estimate la 250.000 de euro.
De asemenea, reprezentantii magazinului intentioneaza in viitor sa se extinda cu acest brand si in alte orase din Romania.
„La ora actuala dorim sa acoperim zona Bucurestiului”, a spus Diana Popa.
„Credem insa ca in cativa ani, brandul La Bagagerie va putea fi reprezentat si in alte orase precum Timisoara, Brasov, Cluj sau Constanta. Este inca devreme sa vorbim despre un plan de investitii in provincie, in special daca luam in considerare situatia actuala a pietei”, a adaugat managerul companiei.
Publicul tinta al magazinului sunt persoanele cu venituri medii si peste medie.
„Produsele noastre se adreseaza femeilor si barbatilor deopotriva. In general, publicul vizat este format din oameni activi, cu venituri middle-high, care nu se inscriu neaparat in zona celor care urmaresc trendurile din moda, ci care prefera eleganta clasica. Referindu-ne la acest target, credem ca in Bucuresti exista la ora actuala cel putin cateva zeci de mii de astfel de persoane”, a aratat Popa.