Reprezentantii companiei La Mama au in vedere, pentru acest an, extinderea business-ului prin extinderea numarului de restaurante cu inca 3 unitati si introducerea sistemului de franciza.
„In acest moment, estimarea vanzarilor totale pentru anul in curs este putin peste 8 mil euro, dar suma finala depinde si de noile locatii pe care le vom deschide. Anul acesta, ne-am propus sa deschidem un restaurant La Mama si doua cafenele Cafepedia, investitia pentru un restaurant fiind in medie de 400.000 euro si de 150.000 euro pentru o cafenea”, au declarat reprezentantii companiei.
Restaurantele La Mama au inregistrat in primul semestru o cifra de afaceri de 3,5 milioane euro, in crestere cu 40% fata de aceasi perioada din 2006.
Franciza companiei, disponibila in curand
Compania La Mama intentioneaza sa isi extinda afacerea prin introducerea sistemului de franciza.
La Mama vizeaza extinderea retelei in marile orase din tara, precum Brasov, Constanta, Cluj, Timisoara si altele.
„Nu putem preciza o data exacta pentru introducerea francizei, deoarece dosarul se afla in lucru si necesita multa atentie”, au explicat oficialii La Mama.
La Mama a deschis primul restaurant in anul 1999, in Bucuresti, iar in prezent compania opereaza sapte unitati, dintre care una pe litoral, deschisa in acest sezon estival, la Mamaia.
Restaurantul, deschis pe faleza din statiune, are o suprafata construita de aproximativ 800 metri patrati si o capacitate de 280 de locuri si 40 de angajati. Investitia in deschiderea noului restaurant a fost cifrata de companie la 200.000 de euro.
Anul trecut, La Mama a inaugurat si prima cafenea proprie, Cafepedia.