Pentru lantul de restaurante, compania a lansat de curand un
card de loialitate electronic, care poate fi accesat prin
intermediul aplicatiei La Mama pentru smartphone.
“Pe acest card, clientii acumuleaza puncte la fiecare vizita in restaurante si le
pot folosi pentru a beneficia de produse, discounturi si alte
premii”, a spus Catalin Mahu, proprietarul Trotter Restaurant.
Aplicatia permite
clientilor sa afle informatii despre promotiile din restaurante,
produse, noutati, sa caute cea mai apropiata locatie La Mama si sa
consulte meniul.
De la lansarea
cardului, pe 27 februarie, au fost activate 600 de carduri in primele
5 zile, cu un trend crescator de 100 de carduri activate zilnic.
In prezent, Trotter
Restaurant opereaza 9 restaurante La Mama (8 in Bucuresti si unul in
Mamaia) si trei cafenele sub brandul Cafepedia (2 in Bucuresti si una
in Iasi). La Mama numara aproximativ 400 angajati atat in restaurante
cat si in unitatea proprie de productie, de depozitare si in biroul
central. Restaurantele La Mama dispun in total de mai mult de 1.000 locuri la mese, deservind lunar peste 50.000 clienti.