- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Lifestyle

Leo Burnett a aflat ce poarta femeile in geanta

07 Mar, 14:48 • Redactia DailyBusiness
Agentia de publicitate Leo Burnett a demarat un proiect de cercetare de piata dedicat exclusiv intereselor publicului feminin din Romania, primul stadiu al proiectului constand in identificarea "relatiei femeilor cu gentile lor".
Leo Burnett a aflat ce poarta femeile in geanta

InsideOut este primul studiu realizat de catre LeoBurnett fara scopul de analizare a perceptiei asupra unui brand anume, conform oficialilor. Studiul face parte din proiectul pe termen lung denumit LeoShe, care are ca scop o cercetare calitativa vizand publicul feminin. Oficialii vor mai face publice anual in jur de 2-3 noi stadii ale proiectului.

De asemenea, urmeaza ca agentia sa prezinte rezultate din proiectul de cercetare clientilor interesati si care vor dori sa realizeze campanii de publicitate pentru produse destinate femeilor.

„Paradoxal, publicul feminin nu este suficient de cunoscut de catre advertiseri si de catre oamenii din publicitate, iar multe reclame si campanii de comunicare nu sunt construite pe o baza de cercetare solida”, a explicat Razvan Matasel, deputy managing director si head of planning al Leo Burnett.

Intrebat de ce agentia nu a apelat la o companie de cercetare de piata, Razvan Matasel a spus ca, deocamdata, in Romania nu exista profesionisti pentru realizarea unor studii calitative. Valoarea investitiei in acest studiu nu a fost dezvaluita de oficiali.

Totusi, acestia au precizat ca pentru plata participantelor la interviuri, au avut costuri in jur de 10-15 euro de persoana, costuri practicate pe piata de cercetare.

Oficialii au mai spus ca Leo Burnett va mai realiza un studiu de cercetare cantitativa dedicat tinerilor, pentru care vor folosi serviciile unei companii straine de cercetare.

Femeile si gentile lor

Studiul InsideOut a fost construit pe baza a 20 de interviuri individuale de cate doua ore si a urmarit investigarea relatiei dintre femei si genti, in sensul identificarii rolului si a ipostazelor acestor accesorii in viata cotidiana, ritualurile zilnice de utilizare si a nevoilor pe care consumatoarele le resimt in legatura cu acestea.

Totusi, intrebarile adresate consumatoarelor nu s-au restrans la identificarea stricta a brandurilor sau a produselor pe care femeile le poarta in geanta. „Am incercat sa aflam informatii despre cat mai multe subiecte importante din viata femeilor, plecand de la ideea ca geanta este ca un teritoriu in care se intalnesc domenii precum frumusete, moda, sanatate, tehnologie si familie, iar raspunsurile primite ne vor ajuta sa pornim in viitor pe mai multe directii de cercetare, in functie de nevoile fiecarui client interesat”, a spus Elena Ionita, strategic planner la Leo Burnett.

„Analizele sunt importante pentru ca nu se bazeaza exclusiv pe raspunsurile punctuale ale femeilor chestionate, ci si pe observatia comportamentului”, a mai spus ea.

Publicul tinta al studiului l-au reprezentat femeile cu varste intre 25 si 45 de ani, angajate full-time, cu putin timp liber si venituri medii.

In urma interviurilor, echipa de strategie a agentiei a conchis ca femeile considera geanta un teritoriu intim, ca relationeaza prin emotii multiple cu aceste accesorii (atasament, siguranta etc.) sau ca geanta poate reprezenta de multe ori un simbol al statusului social.

De asemenea, conform studiului, cele mai frecvent intalnite produse in gentile femeilor sunt cele de frumusete, in comparatie cu produsele de sanatate, tehnologice, sau alimentare.

Agentia va lansa maine un site web dedicat acestui studiu.

Urmărește Daily Business pe Google News
Alte articole
Un gigant german a dat lovitura în România. „Am crescut peste aşteptări şi continuăm să ne extindem”
Un gigant german a dat lovitura în România. „Am crescut peste aşteptări şi continuăm să ...
Codul rutier. Regula esențială pe care toți o ignoră pe drumurile din România
Codul rutier. Regula esențială pe care toți o ignoră pe drumurile din România
Cât costă cursurile de prim ajutor. 1 minut poate face diferența între viață și moarte
Cât costă cursurile de prim ajutor. 1 minut poate face diferența între viață și moarte
O metodă inedită de achitare a cumpărăturilor va fi lansată în viitorul apropiat. Cum va funcționa „plata cu palma”
O metodă inedită de achitare a cumpărăturilor va fi lansată în viitorul apropiat. Cum va funcționa ...
Topul scumpirilor din octombrie. Fructele proaspete și legumele au avut printre cele mai mari creșteri de preț
Topul scumpirilor din octombrie. Fructele proaspete și legumele au avut printre cele mai mari creșteri ...
Topul celor mai norocoase numere jucate la Loto din ultimii 20 de ani. Premii mari la extragerile de joi
Topul celor mai norocoase numere jucate la Loto din ultimii 20 de ani. Premii mari la extragerile de ...
IFN-urile, o soluție tot mai agreată de românii care au nevoie rapid de sume mari de bani. Top 5 cele mai bune credite rapide disponibile pe piaţă
IFN-urile, o soluție tot mai agreată de românii care au nevoie rapid de sume mari de bani. Top 5 cele ...
Oamenii devin mai prudenți atunci când cumpără cadouri de Crăciun. 64% nu au încredere în promoții. Datele unui nou studiu
Oamenii devin mai prudenți atunci când cumpără cadouri de Crăciun. 64% nu au încredere în promoții. ...
Dogecoin, o criptomonedă lansată ca glumă a ajuns să valoreze acum mai mult decât Ford, eBay sau HP. Bitcoin depășește pragul de 90.000 de dolari
Dogecoin, o criptomonedă lansată ca glumă a ajuns să valoreze acum mai mult decât Ford, eBay sau ...
Controlul judiciar îl inspiră pe Nelu Tătaru să-și facă planuri. Vrea să-și deschidă cabinet medical privat
Controlul judiciar îl inspiră pe Nelu Tătaru să-și facă planuri. Vrea să-și deschidă cabinet ...
Vânzarea de zacuscă și dulceață homemade poate costa scump! Ce acte sunt necesare pentru a evita amenzile uriașe
Vânzarea de zacuscă și dulceață homemade poate costa scump! Ce acte sunt necesare pentru a evita ...
România, codașa Europei la reciclare. Provocările care împiedică românii să refolosească materialele
România, codașa Europei la reciclare. Provocările care împiedică românii să refolosească materialele
We As Web vizează afaceri de 32 milioane de euro. O companie românească este pe cale să cucerească piețele internaționale!
We As Web vizează afaceri de 32 milioane de euro. O companie românească este pe cale să cucerească ...
Amendă de 2.000 lei pentru o femeie care a vrut să-și sperie iubitul
Amendă de 2.000 lei pentru o femeie care a vrut să-și sperie iubitul
Amnistia fiscală 2024. Categoria de români care scapă de datorii. Anunț important pentru sute de mii de contribuabili
Amnistia fiscală 2024. Categoria de români care scapă de datorii. Anunț important pentru sute de ...
Toți românii care au carduri la Banca Transilvania sunt vizați. Anunțul făcut reprezentanții instituției, în 2024: „A fost o perioadă”
Toți românii care au carduri la Banca Transilvania sunt vizați. Anunțul făcut reprezentanții instituției, ...
Lindt șochează. Ciocolata premium nu este făcută de experți și conține ingrediente controversate! Dezvăluiri în procesul din SUA
Lindt șochează. Ciocolata premium nu este făcută de experți și conține ingrediente controversate! ...
Câți bani vor plăti bucureștenii pentru căldură și apă caldă în această iarnă. Anunțul făcut de șeful Termoenergetica
Câți bani vor plăti bucureștenii pentru căldură și apă caldă în această iarnă. Anunțul făcut ...