Primul showroom deschis de companie in Romania se afla in Bucuresti.
Oficialii grupului de decoratiuni precizeaza ca investitia initiala s-a ridicat la peste 100.000 de euro. Cifra de afaceri vizata pentru anul 2008 este de 100.000 de euro, urmand ca in urmatorii trei ani sa atinga 1,5 milioane de euro.
Obiectivul KA International este obtinerea pozitiei de lider pe piata decoratiunilor interioare din Iasi. Compania a ales Iasiul pentru a deschide al doilea centru de prezentare datorita potentialului cultural si de afaceri al orasului, a declarat Andreea Dragne, director general KA International Romania. Localizarea showroomului are ca scop atragerea clientilor din toata zona Moldovei.
In primul an de activitate grupul spaniol doreste sa isi familiarizeze segmentul tinta cu notiunea de „moda” in domeniul decoratiunilor interioare. Publiul tinta nu este segmentat pe criterii de varsta sau venit, ci este format din clientii care doresc sa isi creeze obiecte de mobilier unice.
Oferta companiei cuprinde peste 100 de structuri de mobilier, care permit personalizarea dintr-o gama de peste 1.000 de tesaturi in functie de preferintele clientilor. La fiecare doua luni KA International isi reinnoieste oferta de tesaturi.
Noul magazin are o suprafata de 100 de metri patrati. Amenajarea magazinului nu va diferi de celelalte centre de prezentare din Paris, Milano, Roma sau Londra nici prin calitatea amenajarii, nici prin modul in care sunt tratati clientii.
KA International este cel mai important grup de decoratiuni interioare la nivel mondial si liderul european in domeniu, cu sediul in Madrid si avand peste 450 de magazine in 50 de tari. KA International concepe, produce si vinde produse exclusiviste de design interior, concentrandu-se pe tesaturi, mobila tapitata si accesorii.