Istoria, multi-culturalismul si bogatia Londrei a clasat acest oras pe primul loc in clasament. Singura parte negativa a capitalei Angliei ar fi lipsa de siguranta si preturile mari, insa aceaste lucruri ajuta intr-un fel imaginea sa.
„Daca ar fi fost prea mare siguranta in Londra, oamenii nu l-ar mai gasi prea interesant, iar daca preturile ar fi fost mici, si-ar pierde din respect”, a declarat Simon Anholt, realizatorul studiului City Brands Index.
Londra este pe primul loc deoarece o treime din populatia lumii, incluzandu-i pe cei din Australia, India si Canada au clasat-o ca fiind capitala financiara, de moda si muzicala din lume. De curand a fost anuntat ca Londra va gazdui Olimpiada din 2012, eveniment ce contribuie la cresterea prestigiului.
Capitala Frantei, Paris, „detine o frumusete pe care alte orase nu o au. Este romantic, elegant, modern, clasic, unde mancarea este foarte buna”, a declarat Philip Kotler, profesor de marketing international in cadrul Univarsitatii Northwestern.
Pe locul 3 in top, Sydney, capitala Australiei, si-a creat o imagine mai sofisticata nu doar prin canguri, ci si prin viata culturala, bucataria diversificata si viata de noapte. Ceea ce a facut orasul Sydney celebru a fost Olimpiada din 2000, organizata aici.
Celelalte locuri, in ordine, au fost ocupate de New York, Roma, Barcelona, Melbourne, Berlin, Amsterdam si Madrid.