In acelasi timp, profitul operational a crescut de la 2,57 miliarde de euro la 3,05 miliarde de euro, iar veniturile au crescut cu peste 5% pana la 19,29 miliarde de euro, fata de anul 2009.
Evolutia a fost determinata printre altele de reducerea costurilor de productie si distributrie.
Anul trecut, vanzarile L’Oreal in vestul Europei au crescut cu 1,7%, in timp ce in America de Nord au avansat cu 4,1%. In regiunea Asia-Pacific, vanzarile au urcat cu 11,2%, avand in vedere ca L’Oreal continua sa-si creasca cota de piata in India, Indonezia, Coreea de Sud si Taiwan.
In Europa de Est vanzarile au crescut cu 8,1%, in America Latina cu 17,5%, iar in Africa si Orientul Mijlociu cu 4,1%.
In ultimul trimestru al anului 2010, L’Oreal a inregistrat venituri de 4,9 miliarde de euro, in crestere cu 4% fata de aceeasi perioada a anului anterior.
Printre brandurile detinute de grupul francez se numara: Vichy, Garnier, Lancome si Maybelline, potrivit sursei mentionate.