Astfel, cele 24,3 miliarde de dolari reprezinta valorile combinate ale Hermes, Gucci si Chanel, care s-au clasat pe locurile doi, trei si patru.
„Pe masura ce vom iesi din recesiune, oamenii vor continua sa cheltuiasca mai mult pe produsele de lux”, a declarat Cristiana Pearson, director in cadrul Millward Brown Optimor.
Hermes International a inregistrat cel mai mare avans dintre brandurile de lux, respectiv de 41%, ceea ce a insemnat o valoare de 11,9 miliarde de dolari, potrivit BrandZ.
In acelasi timp, valoarea brandului Gucci a scazut cu 2% pana la 7,45 miliarde de dolari, iar Chanel a urcat cu 23% pana la 6,82 miliard de dolari.
Hennessy, Moet & Chandon si Fendi s-au pozitionat pe locurile sapte, opt si noua, cu valori intre 3,42 si 5 miliarde de dolari. Brandurile Cartier si Rolex au ocupat locurile cinci si sase.
La nivel general, in topul celor mai valoroase 100 de branduri din lume, Vuitton s-a clasat pe locul 26, potrivit sursei mentionate.
Primul loc a fost revendicat de Apple, cu o valoare de 153 miliarde de dolari.