Michelle Obama continuă proiectele început la Casa Albă. Cât timp a fost Primă Doamnă, ea a desfășurat „Let’s Move!”, o inițiativă prin intermediul căreia copiii erau invitați să practice mai multă mișcare.
Acum, Michelle Obama continuă proiectele în zona wellness. Soția lui Barack Obama a înființat Plezi, o companie care vinde alimente și băuturi sănătoase și gustoase pentru cei mici.
Fosta Primă Doamnă a vorbit în repetate rânduri, de-a lungul timpului, despre preocuparea sa pentru copiii care consumă produse cu conservanți și zaharuri și fără prea multe subsanțe nutritive. Astfel, Plezi are rolul de a înlocui produsele nesănătoase. Michelle Obama a precizat că a început lupta împotriva afecțiunilor care vizează o mulțime de cetățeni americani, precum obezitatea, tensiunea arterială ridicată, colesterolul ridicat și diabetul de tip 2, potrivit FoodDive.com.
Produsele Plezi vizează în special publicul cu vârsta cuprinsă între 6 și 12 ani.
Ingredientul principal al băuturilor Plezi este apa și conține, de asemenea, sucuri de fructe și extract de frunze de ștevie. Băuturile nu au zaharuri adăugate și au aproximativ 35 de calorii per sticlă.
Pe lângă această băutură, compania lui Michelle Obama va promova în mod activ consumul de apă și consumul de fructe și legume proaspete. De asemenea, soția fostului președinte american a angajat o echipă de experți în nutriție, sănătate publică și educație, care va coordona compania în privința planului de marketing și dezvoltarea produselor.