Studiul analizeaza peste 3.000 de branduri in 24 de tari si 16 sectoare economice.
Urmatoarele brand-uri sunt cele mai valoroase din Europa:
1. LVMH – 27,638 miliarde de euro
2. Nokia – 25,331 miliarde de euro
3. Vodafone – 25,318 miliarde de euro
4. INBEV – 23,604 miliarde de euro
5. Unilever – 22,212 miliarde de euro
6. Telefonica – 21,880 miliarde de euro
7. Nestla – 19,563 miliarde de euro
8. Deutsche Telekom – 18,001 miliarde de euro
9. SAB Miller – 17,572 miliarde de euro
10. Mercedes-Benz – 16,940 miliarde de euro
„Valorile brand-urilor sunt mai putin volatile comparativ cu valoarea companiilor pe piata de capital. Brand-urile si-au revenit mai repede dupa perioada de criza, iar anumite sectoare economice inregistreaza o stagnare a potentialului de crestere la nivelul capitalizarii de piata”, a spus Gerhard Hrebicek, director al Institutului European pentru Studierea Brand-urilor.
El aprecizat ca valoarea unei companii de brand creste mai repede comparativ cu indicii bursieri.