Divizia de vinuri si bauturi spirtoase a raportat vanzari de 762 milioane de euro, un avans de 20%, sustinut de cresterea cererii pe pietele din Asia si Statele Unite.
In acelasi timp, vanzarile diviziei de fashion, din care face parte si celebrul brand Louis Vuitton, au crescut cu 17% pana la 20,3 miliarde de euro, in timp ce incasarile business-ului de bijuterii si ceasuri s-au majorat cu 28% in primul trimestru, pana la 261 milioane de euro.
Potrivit reprezentantilor companiei, achizitionarea producatorului de bijuterii Bulgari a influentat pozitiv evolutia business-ului in intervalul ianuarie-martie.
Segmentul de parfumuri si cosmetice a raportat vanzari cu 9% mai mari fata de primele trei luni din 2010, totalizand 803 milioane de euro, evolutie datorata noilor produse lansate sub brand-urile Christian Dior si Guerlain.
LVMH se va axa in continuare pe dezvoltarea brand-urilor si controlul costurilor, potrivit sursei mentionate.