Compania a deschis prima parfumerie la sfarsitul lui 2007, pe strada General Berthelot, iar in primele 6 luni din acest an a inregistrat vanzari in valoare de 200.000 euro, parfumurile vandute avand preturi cuprinse intre 1.200 si 9.400 lei.
„Clientii nostrii sunt pasionatii de parfumuri, in primul rand. De obicei acestia castiga peste medie, calatoresc mult, prefera locuri si produse de nisa si nu vor sa se amestece cu masele cand isi aleg ceva atat de personal ca parfumul”, a spus Madeleine Florescu.
Profilul clientilor si al parfumeriei a determinat compania sa se extinda in zona Dorobanti. „Aceasta zona este foarte prolifica in ceea ce priveste retailul de lux si nu puteam sa lipsim de pe aceasta artera”, a precizat Florescu.
„In functie de oportunitati si receptivitatea clientilor, nu excludem si alte extinderi in tara, dar in niciun caz nu vorbim de zeci de magazine”, a spus Madeleine Florescu. „O parfumerie de lux nu este un business care sa se construiasca pe volum, ci pe calitate, discretie, surpriza, atmosfera si servicii ireprosabile”, a adaugat Florescu.
Cele mai scumpe parfumuri vandute de companie sunt cele din gama Clive Christian.
Un parfum Clive Christian No. 1 de 30 ml, declarat cel mai scump parfum din lume, a fost vandut in magazinul Madison din Bucuresti pentru 9.400 lei (2.600 de euro) pe data de 1 februarie.
In fiecare an se produc numai 1.000 de sticlute de parfum, iar flaconul vandut in Romania este din cristal Baccarat, imbogatit cu un inel de aur de 24 carate, in care este incrustat un diamant.