„Intrarea in prodecura de restructurare este o decizie pe care am luat-o cu scopul de a ne adapta business-ul la realitatile economiei actuale. Este o perioada inca dificila din punct de vedere economic, iar decizia restructurarii activitatilor companiei ne va permite sa ne concentram pe obiective care asigura continuarea eficienta a activitatii noastre pe termen lung”, a declarat intr-un comunicat Philippe Eustratiades, administrator al companiei Andromede Decor.
„Speram intr-o colaborare buna cu creditorii al caror sprijin si intelegere le vom solicita prin planul de reorganizare. Preconizam mai multe intalniri in viitorul apropiat cu principalii creditori pentru a purta negocieri asupra graficului de plati”, a adaugat Philippe Eustratiades.
Ca urmare a acestei decizii, compania va pune in aplicare un plan de restructurare rationala cu scopul eficientizarii activitatii sale. Astfel, in etapa urmatoare compania isi va continua activitatea, aplicand totodata anumite masuri menite sa ii consolideze afacerile, precum revizuirea colectiilor, eficientizarea politicii de achizitii si rentabilizarea punctelor de lucru.
Compania Andromede Decor a lansat lantul de magazine Bam Boo in anul 2003, devenind unul dintre primele branduri care s-au impus pe segmentul de decoratiuni interioare si cadouri de pe piata din Romania, datorita inovatiei si originalitatii ofertei.
In prezent compania numara 22 de magazine la nivel national, amplasate in galerii comerciale sau magazine independente, aflate in Bucuresti (10 magazine) si in principalele mari orase din tara (12 magazine).
In 2010 Bam Boo a inregistrat o cifra de afaceri de peste 36 milioane de lei (8,5 mil. euro) si a primit peste 4 milioane de clienti. Compania nu si-a declarat profitul sau pierderile pe 2010.
In 2009, Andromede Decor a inregistrat pierderi de circa 307.000 euro, la afaceri de 9,6 mil. euro. In 2008, conform Ministerului de Finante, Andromede Decor a generat profit de 1,7 mil. euro, la afaceri de 11 mil. euro.