Magazinul Barneys din New York si-a decorat vitrina in spirit ecologist sub sloganul „Have a Green Holiday”.
Designul vitrinei, conceput de Simon Doonan, cuprinde un ren Rudolf denumit renul care recicleaza, elfi care stau pe ciuperci „certificate ca fiind organice” si un brad de craciun cu globuri avand pictate fetele eroilor miscarii ecologiste, printre care Al Gore, George Clooney si Bono.
Desi vitrina Barneys nu prezinta produse ale magazinului, designerul care a amenajat vitrina considera ca acest decor reflecta cel mai eficient eforturile de marketing ale companiei in perioada sarbatorilor.
Vitrina magazinului Bergdorf Goodman a fost creata avand la baza cinci elemente primordiale: pamant, aer, foc, apa si lumina, astfel vitrinele au fost impartite si fiecare sector are elemente specifice.
Lord and Taylor, cel mai vechi magazin de articole vestimentare din SUA, va avea de asemenea vitrine fara produse, tema fiind „Christmas is the moment”. Fiecare fereastra va avea o rama ce reprezinta harti vechi ale pamantului, iar in interiorul fiecarui “tablou-fereastra” vor fi imagini cu diferite scene de Craciun, printre care un bal rusesc, sau un conac vienez.
Magazinul Harrods din Londra a ales sezonul acesta pentru vitrina tema „Poveste de iarna ruseasca”, ca urmare a numarului mare de turisti rusi care viziteaza magazinul pentru a cumpara bijuterii Faberge si cristale Baccarat. Fiecare fereastra reprezinta o imagine din Rusia tarista, unele avand scene din opere de balet ca Lacul Lebedelor sau Frumoasa din Padurea Adormita.
Desi Craciunul nu este sarbatorit in Japonia, magazinele tind sa profite de aceasta perioada. Asa ca reprezentantii magazinului de articole vestimentare Mitsukoshi din Tokio au hotarat sa atraga vizitatorii printr-un panou care reprezinta un brad de Craciun realizat in intregime din becuri, dar si prin vitrine pline de globuri.
Magazinul Macy’s din Chicago a ales ca tema „Spargatorul de nuci”, fiecare fereastra a magazinului reprezentand o scena din baletul respectiv.
Galeriile Lafayette din Paris sunt “imbracate” in lumini exterioare in perioada sarbatorilor, iar in sezonul acesta fiecare vitrina are, in locul traditionalelor manechine, panouri desenate cu ursi polari si pinguini.
Magazinul Selfridges din Londra a montat cristale Swarovski pe manechine, adaugand in vitrina si un automobil acoperit in totalitate cu cristale Swarovski.
Saks Fifth Avenue din Beverly Hills a ales pentru designul vitrinei fulgi de zapada stilizati, iar Harvey Nichols din Londra a decorat vitrina ca o mini-lume de gheata.