Cresterea se datoreaza, pe langa calitatile brandului, extinderii retelei de magazine, potrivit reprezentantilor companiei.
Pana acum, au fost deschise sapte magazine – patru in Bucuresti, doua in Pitesti si unul in Constanta, iar dezvoltarea continua.
Se estimeaza ca pana la sfarsitul lui 2007 va fi deschis un nou magazin La Femme intr-un centru comercial din Capitala, compania propunandu-si deschiderea de doua noi magazine in 2008 si cinci – in 2009.
Magazinele La Femme comercializeaza haine si accesorii pentru femei si se adreseaza unui segment de clienti selectiv, cu venituri peste medie. Stilul promovat este unul smart casual cu doua directii complementare: classic business si trendy.
Furnizorii colectiilor La Femme sunt producatori din tara si externi (Franta, Italia).
Pe langa brandul La Femme, Compania Tex-As Group este detinatoarea francizei brandului frantuzesc NafNaf pe piata din Romania, reprezentat deocamdata de un magazin deschis in centrul comercial Tom din Constanta.