Majorarea cifrei de
afaceri a fost sustinuta de inaugurarea de noi magazine. Pentru anul
in curs, compania mizeaza pe mentinerea cifrei de afaceri la nivelul
celei inregistrate in 2012 si are in plan realizarea de noi
investitii in extinderea retelei atat la nivel local, cat si
international.
Romanii cheltuie in
medie 55 lei la o singura achizitie. In magazinele Meli Melo Paris
cele mai cumparate produse sunt gentile, similare proportional ca
vanzare cu bijuteriile fantezie (coliere, cercei, bratari, inele),
urmate de accesoriile de par si alte produse existente in oferta
(esarfe, ceasuri, bijuterii din argint, otel sau placate cu aur).
Cele mai mari
vanzari in magazinele Meli Melo Paris sunt inregistrate in lunile de
vara, insa si in preajma sarbatorilor de iarna. De asemenea, o
crestere a vanzarilor este inregistrata si in luna martie, cand
majoritatea clientilor achizitioneaza produse ce pot fi oferite drept
cadou cu ocazia Martisorului.
In ceea ce priveste
numarul mediu de clienti per magazin, se estimeaza ca lunar pragul
celor 41 de magazine este trecut de 3.500 – 4.000 de clienti.
Meli Melo Paris este
o companie infiintata in 1998, cu actionariat majoritar francez,
fiind cel mai mare retailer de magazine cu bijuterii fantezie si
accesorii de moda din Romania, detinand un total de 41 de magazine in
tara si peste hotare.
Printre concurentii Meli Melo pe piata locala si afla si magazinele Accessorize.