„Floraria Floridelux.ro din Baneasa Shopping City (deschisa pe 1 martie – n.r.) se doreste a fi o imagine palpabila a produselor noastre, o vitrina traditionala, din punct de vedere strategic adaugand valoare brandului floridelux.ro. Strategia urmareste imbunatatirea ratei de conversie prin investitie in brand awareness, calitate si produse originale”, a declarat pentru DailyBusiness.ro Marius Dosinescu, general manager Gravity Design, compania care opereaza floridelux.ro. In magazinul offline lucreaza 6 persoane, printre care doi designeri florali si un sef de magazin.
Majoritatea florilor provin din import, insa reprezentantii Gravity Design nu exclud posibilitatea de a achizitiona o parte de la producatorii romani. Planurile includ recuperarea investitiei in acest an, insa aceasta se poate intinde pana in 2010.
[img=120][/img]
In 2008, magazinul online Floridelux.ro a atins vanzari de circa 120.000 de euro, in crestere cu 30% fata de anul anterior. „Estimam o crestere a business-ului floridelux.ro pana la 500.000 de euro in 2009, iar in 2010 ne asteptam, la aproximativ 750.000 de euro”, a precizat Dosinescu, referindu-se la business-ul cumulat al magazinului online si al florariei nou deschise.
Pentru 2009, compania estimeaza ca piata de flori online poate ajunge la 1,2 milioane euro, in crestere cu 50% fata de 2008. Potrivit reprezentantilor companiei, exista un potential urias al acestei piete, luand in considerare faptul ca doar 5% din comertul cu flori se desfasoara online in prezent.