Cresterea vanzarilor a fost sustinuta de diversificarea gamei de produse, prin introducerea unor noi marci de carucioare de copii, de scaune de masina si produse de ingrijire a copiiilor, au explicat reprezentantii companiei.
In prima jumatate a anului 2008, compania a deschis 5 magazine noi in Oradea, Suceava, Braila, Arad si Bucuresti si si-a marit numarul francizelor, cu un magazin in Ploiesti.
Compania a investit 2 milioane de euro pentru aceasta extindere, precum si in dezvoltarea unui nou depozit central cu o suprafata de 2.400 metri patrati si in asigurarea aprovizionarii cu marfa.
In total, compania are 25 de magazine, din care 21 de magazine proprii si 4 francize si mai intentioneaza sa deschida 4 magazine proprii si alte 3 francize pana la sfarsitul anului.
In urma acestor extinderi, reteaua Miniblu va ajunge la sfarsitul anului la un total de 32 de magazine si va genera o cifra de afaceri de peste 30 milioane lei (circa 8,2 mil. euro).
In vederea realizarii acestor performante, urmeaza sa mai fie investiti inca 2 milioane euro in principal in deschideri de magazine si asigurarea fondului de marfa necesar, au precizat reprezentantii companiei.
Reteaua de magazine Miniblu apartine companiei Gemisa Investments si este liderul pietei produselor destinate copiiilor, fiind prezenta in 17 orase.