Brandul Omega a facut progrese mari, vanzarile acestui model dublandu-se din anul 2000 iar daca se va continua acest ritm de crestere, este posibil ca in 4 sau 5 ani vanzarile sa atinga aproape 1,3 miliarde de euro, spune Hayek.
Oficialii grupului Swatch, cel mai mare producator de ceasuri din lume, au spus ca vanzarile modelului Omega au depasit 1 miliard de franci elvetieni (629 de milioane de euro) pentru prima oara in 2004.
Grupul Swacth si-a crescut cheltuielile cu marketingul pentru branduri premium precum Omega pentru a atrage consumatori bogati din Asia de Est, Rusia si din SUA. Actrita Nicole Kidman si-a deschis un magazin Swatch la Geneva si este una din purtatorii de cuvant pentru brandul Omega.
Ceasul Omega, in editia limitata Seamaster, apare si in ultimul film din seria James Bond, „Casino Royale”, fiind purtat la mana de actorul Daniel Craig, care joaca rolul principal.
Grupul Swatch va folosi cel mai probabil imaginea brandului Omega si la Olimpiada din 2008 de la Beijing, profitand de locatia pe piata chinezeasca, una din economiile cu cea mai mare crestere din lume si cu un potential mare de atragere a consumului pentru produse de lux.
Omega a fost sponsor pentru Jocurile Olimpice timp de mai multi ani, inclusiv in 1996 la Atlanta si in 2004 la Athena.