Agentia de consultanta marketing si comunicare Smart Communication va incepe din luna mai implementarea strategiei de comunicare si de creare de imagine pentru centrul Mood Spa.
Campania de comunicare este construita in jurul ideii „tu esti oglinda propriilor tale stari” si se desfasoara pana la finalul anului.
Pentru promovarea serviciilor centrului de infrumusetare se vor folosi canalele media presa scrisa si Internet (prin newslettere si bannere pe site-uri), dar si impartirea de pliante in magazine de lux si in cluburi, sau trimiterea de SMS-uri clientilor.
Printre partenerii campaniei de comunicare se numara Sapte Seri, Stiletto, Diva Hair.
Compania Mood Spa este prezenta pe piata romaneasca de cateva luni, fiind deschisa cu o investitie de circa 170.000 de euro, conform Marilenei Hristache, manager general si actionar al companiei.
Oficialii spun ca anul acesta nu vor obtine profit, pentru ca veniturile nu vor fi suficient de mari pentru a acoperi investitia initiala si cheltuielile de intretinere. Compania are patru actionari, din care trei sunt cetateni italieni.