Marine Movies.com produce componente web video si DVD pentru brokeri, proprietari de iahturi, capitani si operatori de charter.
Compania urmareste sa distribuie produse video prin intermediul Internetului, oferind solutii specifice webmasterilor de site-uri cu continut comercial apartinand companiilor din piata de iahturi.
„Exista un motiv intemeiat pentru care Google a platit un miliard de dolari (780 de milioane de euro) pentru achizitionarea YouTube”, spuneDerek Wright, directorul executiv al Marine Movies.com.
„Filmele sunt viitorul web-ului iar conectivitatea prin broadband permite utilizatorilor ce lucreaza in afaceri sa isi transmita continutul canalelor proprii prin website-uri. Aproape fiecare din companiile aflate pe lista Fortune 500 are o forma de continut video pe website-ul sau si de aceea nici agentii pietei de iahturi nu ar trebui sa fie mai prejos”, mai explica el.
Marine Movies ofera pachete de produse ce variaza de la filmulete mici pana la prezentari cu voce inscriptionata, interviuri, cinematografie aeriana high-definition, grafica cu miscare si creare de website.
Folosirea filmelor prin Internet in scopuri de marketing s-a dezvoltat in ultimii doi ani cu o viteza foarte mare, companii precum BMW si Exxon Mobil fiind printre cei care au apelat la aceasta metoda. Wright citeaza date publicate recent conform carora 36% din gospodariile nord-americane folosesc Internetul prin conexiune broadband.