Magazinul din Sun Plaza este a treia unitate deschisa de New Yorker in Romania in acest an, dupa magazinele din Arad si Timisoara. „Pana la finalul anului mai vrem sa deschidem minim inca 3 unitati”, spune Sindrilaru, care admite ca in aceasta perioada cea mai mare piedica impotriva extinderii pe piata locala este sistarea sau amanarea proiectelor comerciale, ca urmare a problemelor dezvoltatorilor.
Oficialul New Yorker nu a precizat care a fost valoarea vanzarilor companiei in Romania, insa sustine ca anul trecut nu au inregistrat scaderi, iar pentru 2010 si-a propus o crestere de 10% per magazin.
„Inceputul de an a fost foarte bun, insa asta si pentru ca anul acesta Pastele este mai devreme”, mai spune Sindrilaru.
Intrebat de DailyBusiness.ro cat la suta din vanzari sunt pentru articole la promotii, Sindrilaru spune ca nu au o statistica, insa cu siguranta numarul este mai amre, avand in vedere ca dinamica promotiilor a crescut. „Pe piata, in 2007, erau 2 perioade de promotii, iarna si vara, acum promotiile curg una dupa alta”.
New Yorker este un lant de retail gerrman, care distribuie articole vestimentare ale brandurilor amisu, smog sau Fishbone.