Doncafe „a adoptat” si marcile de cafea Elita si Selected, transformadu-le in Doncafe Elita si Doncafe Selected. Produsele nu vor mai fi comercializate sub numele simplu de Elita si Selected.
Gama de produse Doncafe cuprinde si noi produse premium, precum Doncafe Gold pentru piata de cafea prajita si macinata si instant si Doncafe Mixes pentru piata specialitatilor de cafea.
„Prin lansarea acestei marci ne asteptam ca vanzarile sa creasca, astfel incat sa ajungem la o cota de 50%, in urmatorii 5 ani, din totalul pietei cafelei, de la 33% cat detinem in prezent, dar si la o cifra de afaceri de 80 milioane euro in 2008”, a declarat Matanya Schwartz, directorul general Strauss Romania.
Noua gama de produse Doncafe va fi prezenta pe toate segmentele pietei locale de cafea: prajita si macinata, instant, cel al specialitatilor de cafea si segmentul de consum in afara casei (restaurante, cafenele, birouri).
Strauss Romania a investit in ultimul an 5 milioane de euro in modernizarea fabricii pe care o detine in Romania.
In 1997 Strauss a achizitionat o participatie majoritara in compania Elite, iar in 2004 cele doua au fuzionat complet. Din ianuarie 2008, Elite Romania a devenit Strauss Romania.