Noul Decathlon are o suprafata de vanzare de 5200 metri patrati, in care comercializeaza peste 35.000 produse, din care 16, marci proprii.
Magazinul din Berceni, care numara 55 de angajati, este deschis in chirie, mare parte a investitiei in unitate apartinandu-i mall-ului, potrivit oficialilor companiei.
„Cea mai mare parte a investitiei ii apartine mall-ului. Noi ne-am angajat sa platim o chirie lunara, si am mai bagat niste bani in cateva amenajari interioare”, a explicat Florian Trusca, responsabil de esxpansiunea Decathlon in Romania.
Trusca a dat de inteles ca valoarea chiriei platite in Grand Arena pe metru patrat este sub 30 de euro.
„Altii, probabil, sunt mai darnici, si dau 30 euro pe metru patrat. Noi nu ne permitem, nu suntem un boutique, am inchiriat peste 5000 metri patrati”,a explicat Trusca.
[gallery:242]
Reprezentantii Decathlon nu au oferit detalii referitoare la veniturile pe care le asteapta de la noul magazin, cel mai mare din Capitala si din tara, afirmand insa ca se asteapta ca intr-un an de zile sa egaleze vanzarile realizate de magazinul din zona Iuliu Maniu din Capitala, in 2009.
Anul trecut, retailerul a realizat o cifra de afaceri de peste 9 milioane euro, in Romania.
Cele mai bine vandute produse ale retailerului in Romania sunt echipamentele de munte, biciclete, echipamete de fitness, skiuri si tir cu arc.