„Piata de showbiz rezista in acest moment datorita cumpararilor de bilete, insa resimte acut lipsa sponsorizarilor. Deci, ne ramane sa ne bazam exclusiv pe vanzarile de bilete”, au declarat oficialii oficialii companiei.
Acestia au lansat luna trecuta si un program de vanzari de bilete la evenimente in rate, prin cardul de credit.
„Sunt din ce in ce mai multe concerte pe piata, iar puterea de cumparare a consumatorului de concerte scade, daca analizam din perspectiva crizei financiare”, a declarat Sorina Burlacu, directorul general Events.
In anii trecuti, companiile mari de pe piata locala ofereau sponsorizari de zeci, chiar sute de mii de euro pentru diferite evenimente, pe care le foloseau ca instrumente de marketing.
Desi per total, numarul si valoarea sponsorizarilor au scazut, pe piata exista si exceptii. Spre exemplu, Microsoft va aloca cel mai mare buget de marketing destinat unui eveniment muzical, din istoria sa in Romania, pentru un concert al trupei Gorillaz, care va fi organizat pentru promovarea sistemului de operare Windows 7.