Bilete de intrare la concerte „sold out”, elicopter „la scara”, bona gasita urgent in miez de noapte sau alte comenzi speciale se numara printre multiplele facilitati de care beneficiaza cei care apeleaza la asa-numitele aceste servicii.
De astfel de servicii beneficiaza cei care dispun de un card de membru sau cei care au contractat vacante scumpe, iar ca bonus li se pun la dispozitie astfel de facilitati.
„In trei ani de existenta, am reusit sa triplam numarul membrilor clubului si sa lansam, la solicitarea acestora, doua tipuri de card superioare celor lansate initial, unul cu o taxa anuala de 1.000 de euro si altul de 1.500 de euro. Cel din urma a surclasat cererile pentru toate celelalte tipuri de card preexistente (si mai ieftine-n.red)”, spune Andreea Antonescu, managing partner al firmei Callesentially, citata de [url=http://www.capital.ro/detalii-articole/stiri/pentru-1500-de-euro-pe-an-cineva-e-gata-sa-ti-faca-toate-mofturile-147208.html]Capital[/url].