Potrivit sefei de la Pastel Age, „corporatiile au realizat inutililitatea, din punct de vedere return of investment”, a acestor evenimente organizate pentru angajati.
„Nu aveau niciun fel de relevanta din punct de vedere financiar. Criza a fortat companiile la un mod de gandire mult mai pragmatic: investim doar daca acea investitie ne aduce un rezultat concret, care sa se simta in bilant”, a explicat Ioana Mucenic.
Aceasta sustine ca anul trecut, numarul petrecerilor organizate de corporatii pentru angajati si parteneri, cu ocazia sarbatorilor, s-au injumatatit fata de anii 2007-2008.
„In 2010, probabil vor ramane la nivelul anului trecut”, a precizat Mucenic.
Pastel Age este divizia de BTL (evenimente) a Pastel Group, un conglomerat de agentii ce ofera servicii complete de comunicare. Printre clientii agentiei se numara Gabriela Szabo, Petrom S.A. – Grup OMV, L’Oreal Romania, Unilever Food Solutions, Heidi Chocolat, La Fantana, HR-Club, Epson Romania, Remedio, Chello Central Europe.
Grupul de comunicare Pastel a terminat anul 2009 cu afaceri de circa 300.000 euro, in scadere cu 25% fata de anul precedent.