„Mizam pe acesta crestere datorita trendurilor ascendente din ultimii ani, cauzate la randul lor de puterea de cumparare din ce in ce mai mare”, a precizat proprietarul magazinului de nisa MM Sport, Adrian Matei, citat de NewsIn.
Preturile echipamentelor si a articolelor difera in functie de calitatea fiecaruia. Astfel, claparii au preturi intre 1.400 si 2.800 de lei, legaturile intre 600 si 1.200 de lei, pantalonii pentru schi – de la 900 la 2.200 de lei. O jacheta cu 3 straturi are un pret total intre 1.300 si 3.500 de lei.
De asemena, magazinul Himalaya a inregistrat anual o crestere de circa 20% a cifrei de afaceri, iar pentru acest an mizeaza pe o crestere a veniturilor cu 30%.
„Piata de profil poate inregistra in acest an cresteri de pana la 30%, insa acest procent e foarte strans legat de evolutia vremii. Dar se pare ca acest nivel de crestere al pietei poate fi atins, specialistii Institului National de Meteorologie anuntand zapada pe toata perioada iernii”, a spus David Neacsu, proprietarul magazinului Himalaya.
Conform proprietarilor magazinelor din domeniu, cele mai vandute echipamente sportive din acesta iarna vor fi snowboard-urile si schiurile.
„Nivelul vanzarilor de snowboard va fi mai mare decat cel al schiurilor, practicarea snowboarding-ul cunoscand un trend ascendent, de peste 20% anual”, a mentionat reprezentantul Himalaya.
In ciuda dezvoltarii pietei de profil din ultimii ani, magazinele axate in comertul cu articole si echipamente specializate sufera din cauza unui concurent redutabil – hypermarketul, conform NewsIn.