Georgiana Gheorghe, fosta directoare de corporate communication a Danone
si Adela Bulic descriu clatitaria ca un nou concept de gourmet street
food din Bucuresti. Creperie d’Amour
este o clatitarie premium ce se adreseaza cunoscatorilor bucatariei
frantuzesti si iubitorilor de gustari si deserturi pregatite
in
stil traditional, sub ochii consumatorului, spun acestea.
Afacerea este un
start-up cu capital integral romanesc, rezultatul unei investitii de
20.000 de euro reprezentand concept development, branding, design,
website, amenajare, echipamente si utilaje profesionale specifice,
training angajati, stoc de materie prima, comunicare si promovare.
“Inspiratia a fost
Bretagne, locul de origine al clatitelor, acolo unde les creperies au
ajuns la rang de arta, si unde am descoperit istoria si mestesugul
clatitelor frantuzesti autentice. Pornind de la ideea de clatitarie
familiala, am studiat retetele traditionale bretone de crepes si
galettes si am creat un concept adaptabil la contextul urban in care
se afla. Ne propunem sa consacram conceptul Creperie d’Amour ca pe
o alternativa sanatoasa a banalului fast food”, a spus Adela
Catalina Bulic, actionar, marketing & brand development Creperie
d’Amour.
“Creperie d’Amour
este un concept street food premium, gandit sa se integreze in
perimetrul urban in care este amplasata unitatea, reprezentand un
concept pentru o mica afacere de familie. Am inceput cu o unitate in
Pipera, in zona de business, unde targetul nostru se regaseste in mod
firesc, si ne propunem sa deschidem inca o unitate in perioada
urmatoare, urmand ca in a doua jumatate a lui 2013 sa incepem
extinderea in alte orase din tara”, a declarat Georgiana Gheorghe, actionar, administrator Creperie d’Amour.
Vizam orasele cu peste 50.000 de
locuitori, planul de extindere incluzand atat noi unitati proprii cat
si implementarea unui sistem eficient de franciza“, a adaugat aceasta.
Business-ul a pornit dintr-o pasiune
comuna
„Creperie D’Amour este o afacere pornita din
pasiunea comuna pentru gastronomie si felurile traditionale
frantuzesti. Nu este vorba despre o trecere de la PR la F&B,
dimpotriva, clatitaria este un hobby devenit business si ele se
completeaza in mod natural. Ideea vine de la creperiile de familie
din Bretagne, regiunea din Franta unde s-au inventat clatitele si
unde am calatorit des pentru a studia atmosfera si mestesugul”, a
spus Adela Bulic pentru DailyBusiness.ro.
“Conceptul este
gandit de noi sa se armonizeze cu ideea de traditie franceza – de
unde si denumirea si design-ul retro al brandului. Aici din nou
experienta profesionala a actionarilor a fost de mare ajutor:
Georgiana avand deja experienta de management si business
administration, iar eu experienta in copywriting, precum si in
marketing si comunicare specifica pentru segmentul Horeca”, a mai
spus aceasta.
Intrebata ce afaceri estimeaza in primul an de
functionare, Georgiana Gheorghe a spus ca se asteapta la 50.000 de
euro in primul an. “Dorim sa deschidem Inca o unitate in perioada
urmatoare, iar din a doua jumatate a anului 2013 vom lansa public
documentatia de franciza”, a precizat aceasta.