Desi date privind investitia pe care a facut-o Kemira sau termenii contractuali nu au fost facute publice, oficiali ai companiei au spus ca scopul este sa ajunga una dintre cele mai puternice companii producatoare de ingrediente din dioxid de titaniu folosite in industria cosmetica.
Produsele pe baza de titaniu ale Kemira stau la baza folosirii cremelor de protectie solara, si sunt folosite si in modul de impachetare a unor produse pentru a preveni degradarea lor rapida.
„Prin achizitia TRI-K putem sa ne extindem si sa dezvoltam ofertele, mai ales in produsele ce tin de ingrijirea parului si cremele ce protejeaza pielea de radiatiile solare si ne vom consolida pe piata din SUA”, a spus Pekka Ojanpaa, directorul executiv al Kemira citat de presa internationala.
TRI-K este situata in New Jersey avand la ora actuala 50 de angajati. In 2006 a inregistrat un record de vanzari in valoare de 20 mil.dolari (16 mil. euro).
Grupul Kemira produce ingrediente atat pentru industria cosmetica, cat si pentru produse alimentare, ingrasaminte de pamant sau detergenti. In 2006, a avut un profit de 2,5 mld. dolari (1,87 mld. euro), avand aproximativ 9.000 de angajati.