In cadrul targului, si-au expus creatiile a peste 33 de designeri autohtoni underground de haine, pantofi si accesorii.
„Noua editie va fi mai ampla asa ca am alocat un buget de organizare si promovare de cateva mii de euro”, a precizat, pentru DailyBusiness, Miruna Amza, directorul de marketing si PR al companiei Sector 7, publisher-ul platformei de moda Fashineast.
„Pentru editia urmatoare, s-au aratat interesati de participare 7 designeri si cel mai probabil vom avea nevoie de un cadru de desfasurare mai mare, pe care este posibil sa-l inchiriem”, a adaugat Miruna Amza.La Scena a fost partener in cadrul primului targ, astfel ca nu a platit chirie.
Targul va fi organizat o data la trei luni.
Unul dintre criteriile cele mai importante in selectia participantilor a fost originalitatea si inventivitatea propriei viziuni asupra materialului, taieturilor, cusaturilor, capacitatea de a remixa elemente din alte culturi (cultura de clubbing, subculturi adiacente jocurilor pe computer si alte zone din acest fel, ba chiar elemente din vestimentatia preotilor au fost reinterpretate si recontextualizate de cativa artisti timisoreni).
Printre designerii care au expus in cadrul targului se numara George Enache, care expune si vinde doar la atelierul sau din zona Brancoveanu, lucrand doar piese unicat, si creatoarea Maria Lucia Hohan.