„Romania este una dintre pietele cu potential de dezvoltare pentru extinderea Louis Vuitton. In ultimii ani am observat cresterea numarului de clienti romani care au cumparat produse (de lux – n.r.) din toata lumea”, a declarat Jean-Marc Gallot, presedintele Loius Vuitton pentru Europa, citat de NewsIn.
Amplasat in incinta hotelului JW Marriott, magazinul se afla pe un singur etaj si este impartit in 5 zone. In cadrul magazinului se gasesc incaltaminte pentru femei si barbati, ochelari de soare creati de Marc Jacobs directorul artistic, genti, genti de voiaj, precum si o colectie de textile, cravate si curele.
„Este primul pas pe care il facem pe piata din Romania. Vom vedea ce ne rezerva viitorul si putem apoi sa vorbim si de deschiderea unor noi magazine”, au spus oficialii companiei.
„Daca vom avea succes cu acest prim magazin, nu este exclus sa deschidem un al doilea pe aceasta piata. Mai putem spune ca deschiderea unitatii din Bucuresti confirma dorinta casei de a participa activ la deschiderea granitelor Europei”, au adaugat reprezentantii Louis Vuitton.
Brand al grupului Moet Hennesy Louis Vuitton (LVMH), Louis Vuitton detine peste 400 de magazine la nivel mondial in 59 de tari si inglobeaza produse din piele, pantofi, ceasuri, bijuterii, haine, accesorii, instrumente de scris si ochelari de soare.
Potrivit raportului financiar al companiei, pe primul trimestru din 2008, LVMH a realizat venituri de 4 miliarde de euro, cu 5,3% mai mult decat perioada corespunzatoare a anului trecut.