Compania are peste 60 angajati si a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de peste 5 milioane euro.
Royal Caro este o societate cu capital privat integral romanesc, infiintata in anul 1991, specializata in importul, productia si desfacerea bijuteriilor din aur de 14k si 18k, cu si fara pietre pretioase, bijuterii din argint, precum si curele de ceasuri, cutiute si display-uri pentru bijuterii.
Royal Caro a inceput, de luna aceasta, comercializarea in reteaua proprie de distributie, a bijuteriilor DonnaOro, care cuprinde cercei, inele, verighete, bratari si pandative, realizate in special din aur alb. Marca DonnaOro este prezenta in magazinele a peste 1.200 de retaileri din Italia, precum si pe piete internationale – Spania, Germania, Elvetia, Austria, Grecia, Cipru, Malta, Ungaria, Bulgaria, Estonia.
„Nu suntem exclusivisti, ci ne adresam tuturor categoriilor de persoane. Exista produse care pot fi cumparate si de persoane cu un venit mediu, dar preturile bijuteriilor variaza in functie de modelul ales. Cum este si normal, diamantele cresc pretul”, au adaugat reprezentantii Royal Caro.
Royal Caro activeaza de 16 ani pe piata romaneasca de profil si comercializeza produse ale unor marci internationale de ceasuri si bijuterii de lux, printre care Paco Rabane, Cover, Aliviero Martini, Pluvioro, Creazioni Delta, Artlinea, Arkano, Diamantica, Esprit, Mexx, Marc O’Polo si altele.
Produsele Royal Caro pot fi gasite atat in magazinele proprii aflate in centre comerciale din Bucuresti (Unirea Shopping Center, Titan-Mall, Victoria, Plaza Romania, Bucur Obor), dar si in magazine din capitala si din tara.