„In prezent suntem in stadiul de analiza si cunoastere a pietei din Romania, de aceea nu pot estima la cat va ajunge investitia finala”, a spus Yogurtcu, citat de NewsIn.
„Deocamdata nu intentionez sa dezvolt propria retea de magazine, ci doar sa gasesc parteneri de afaceri, sa-mi stabilesc niste canale de distributie a produselor atat in hipermarketuri, cat si in magazinele de profil” a adaugat acesta.
El a precizat ca produsele Kozak Kozmetik se adreseaza tuturor categoriilor de consumatori, atat celor cu venituri medii, cat si peste medie. Printre marcile aflate in portofoliul companiei se afla Lisse, Rainbow, No on, Vivid si Sport Flaby.
Kozak Kozmetik a fost infiintata in Turcia, in 1998, ca o afacere de familie. Compania detine in Turcia si un lant de magazine in care isi comercializeaza produsele proprii si a inregistrat in 2007 o cifra de afaceri de 1,5 milioane de dolari. In afara de Turcia, Kozak Kozmetik mai este prezenta in Ucraina si tarile arabe.