Profitul companiei a ajuns la 305,73 mil.euro, cu 15% mai mult fata de 2005. Conform oficialilor, compania a inregistrat cele mai mari cresteri in Brazilia, Rusia, India si China. Vanzarile din aceste tari au crescut cu 25,3% anul trecut fata de 2005. In schimb, in Europa, cresterea a fost de doar 6%.
Reprezentantii companiei au spus ca estimeaza o crestere globala de 7-8% pentru 2007, cu toate ca, spun ei, este posibil ca rezultatele sa fie afectate de programul de restructurare, in valoare de 79 de mil.euro, pregatit pentru acest an.
Achizitiile ar putea repozitiona Beiersdorf
Conducerea companiei planuieste sa cumpere produse noi de calitate, dar si companii de produse de frumusete, pentru a-si consolida pozitia pe piata cosmeticelor de calitate.
Analistii pietei considera ca bugetul pentru achizitii s-ar situa la 2 miliarde de euro, insa oficialii nu au confirmat aceasta suma.
Cea mai cunoscuta marca Beiersdorf este Nivea, dar compania mai comercializeaza produse precum Elastoplast, Leuko si Futuro.