In acelasi timp, profitul operational a crescut cu 21% pana la 56,2 milioane de euro.
Veniturile rezultate in urma operarii salilor de cinema au urcat cu 25% pana la 234 milioane de euro, in contextul scumpirii biletelor si cresterii vanzarilor de bilete pentru filme 3D.
De asemenea, numarul angajatilor a crescut de la circa 2.150 in 2009 la 2.560 in 2010.
Cinema City Romania a inregistrat o crestere a audientei de peste 135% in 2010, comparativ cu anul precedent, fiind piata cu cea mai mare crestere in cadrul grupului.
Anul trecut, in cadrul celor 9 multiplexuri operate de Cinema City Romania au fost vandute 3,09 milioane de bilete.
Pentru anul acesta, compania intentioneaza sa mai deschida 3 multiplexuri in Braila, Targu Mures si Constanta.
Totodata, reprezentantii operatorului au anuntat luni finalizarea procesului de rebranding al companiei, care a inclus schimbarea identitatii de brand, a logo-ului si a sloganului.