In acelasi timp, vanzarile Hermes au crescut cu 25% pana la 2,4 miliarde de euro, iar profitul operational a urcat cu 44% pana la 668 milioane de euro, cu 6,5 milioane de euro peste estimarile analistilor.
In octombrie anul trecut, LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton, cel mai mare producator de produse de lux la nivel mondial, a anuntat ca a cumparat 14,2% din actiunile competitorului sau direct Hermes plus unele optiuni care la momentul convertirii in titluri vor aduce inca 2,9%.
Ulterior, in luna decembrie, proprietarul brandului Louis Vuitton a mai achizitionat inca 3,1%, desi Hermes vrea ca LVMH sa-si reduca participatia la sub 10%.
In ceea ce priveste perspectivele pe termen mediu ale Hermes, CEO-ul Patrick Thomas estimeaza o crestere medie anuala a vanzarilor de 10%.
La sfarsitul anului trecut, Hermes avea 8.300 de angajati, potrivit presei internationale.