Profitul net al celui mai mare retailer britanic a ajuns in perioada aprilie-septembrie, la peste 566 mil. euro, in crestere cu 40% fata de aceeasi perioada a anului trecut, relateaza Bloomberg.
Vanzarile Marks&Specenr au crescut si ca urmare a folosirii imaginilor unor celebritati ca trupa pop Take That in campaniile de promovare ale magazinelor de haine ale grupului.
Ca urmare a rezultatelor pozitive, grupul de retail vrea sa rascumpere actiuni in valoare de 1,44 mld. euro, echivalentul unei participatii de 10%.
Oficialii Marks&Spencer se gandesc la o posibila extindere a lanturilor de magazine ale grupului in Europa Centrala si de Est si planuiesc investitii in China si India.
Vanzarile magazinelor de haine si produse alimentare ale grupului au crescut cu 1,7%, respectiv 0,5% in trimestrul 2, compania extinzand lantul de magazine Simply Food la 175 si a deschis primul magazin ecologic al grupului in Scotia.
In primul semestru fiscal, vanzarile totale ale lantului de magazine Simply Food a crescut cu 6,4%, pana la 6 mld. euro, deschinzand 63 de unitati anul fiscal trecut si planuind inaugurarea a inca 100 in acest an fiscal.