Adidas estimeaza o crestere de aproximativ 5% a vanzarilor si o crestere a profitului net de cel putin 15% pentru intreg anul 2008, fata de cele 551 milioane de euro din 2007.
„In 2008 estimam o crestere a vanzarilor in America de Nord. Ne asteapta o vara interesanta. Suntem increzatori ca ne vom atinge tintele propuse”, a declarat Herbert Hainer, directorul executiv al Adidas.
Rebook, marca detinuta de compania germana Adidas, continua sa fie afectata de rezultatele slabe inregistrate in Statele Unite ale Americii.
Adidas a achizitionat compania Reebok in 2006 pentru a-si consolida divizia de echipament sportiv si a creste competitivitatea in fata rivalei Nike.
Vanzarile companiei au urcat, in primul trimestru din 2008, cu 3%, la 2,621 miliarde euro.
Comenzile Adidas au crescut cu 13% la sfarsitul primului trimestru, datorita Jocurilor Olimpice de la Beijing si a Campionatului European de fotbal Euro 2008.
Comenzile Reebok au scazut cu 13% la sfarsitul primului trimestru si cu 8% la sfarsitul anului 2007.
Criza prin care a trecut compania americana de echipament sportiv Footlocker a afectat firme precum Adidas, Puma si Nike.
In trimestrul al patrulea din 2007, Footlocker a inchis magazine si a anulat comenzile existente.
Nike a anuntat o crestere de 16% a vanzarilor pentru trimestrul ce s-a incheiat in februarie, insa comenzile din SUA au crescut cu 1%.