De asemenea, compania si-a majorat previziunile pentru intreg anul 2008.
Vanzarile au crescut in aceeasi perioada mentionata cu 5%, la 2,52 miliarde euro, peste asteptari.
Producatorul de articole sportive a estimat ca vanzarile vor creste in 2008 cu aproape 10% si ca profitul net va avansa cu cel putin 15%, comparativ cu nivelul de 551 milioane euro, inregistrat in 2007.
Grupul a majorat usor perspectivele pentru 2008 in ceea ce priveste marja bruta si cea operationala, in contextul in care se asteapta la vanzari mai mari ale marcii Adidas.
„Evolutia din prima jumatate a anului ne aduce pe drumul cel bun spre a atinge tintele pentru 2008”, a declarat Herbert Hainer, directorul executiv al Adidas.
Numarul de comenzi pentru marca Adidas a crescut cu 8% in al doilea trimestru, dupa ajustarile valutare, in timp ce comenzile pentru Reebok, marca detinuta de Adidas au scazut cu 13%.