Totodata, in perioada decembrie 2009 – august 2010, vanzarile H&M au totalizat 78,772 miliarde de coroane suedeze (8,6 mld. euro), in crestere cu peste 7%.
In ceea ce priveste castigul net din al treilea trimestru fiscal (iunie-august, n.r.), acesta s-a majorat cu 23%, pana la 4,244 miliarde de coroane suedeze (circa 463 mil. euro), in timp ce vanzarile au avansat cu 14%, la 26,893 miliarde de coroane suedeze (2,9 mld. euro).
Reprezentantii companiei au precizat ca H&M isi va restrange planurile de estindere in acest an din cauza situatiei economice dificile. Astfel, retailerul va deschide pana la finalul anului 220 de magazine, fata de 240, cat anuntase anterior.
In ultimul trimestru din acest an fiscal (septembrie-noiembrie, n.r.), grupul H&M va deschide 140 de unitati si va inchide alte 10 magazine.
H&M este al treilea retail de imbracaminte din lume, dupa Gap si Index. Grupul avea la sfarsitul lunii august 2.078 de magazine in 37 de tari.
Primul magazin H&M din Romania se va deschide in Afi Palace Cotroceni din Bucuresti in primavara anului 2011.