Investitia de peste
700.000 de euro se adreseaza unui public tanar din categoria medie si
peste medie ca venituri, oameni cu profesii liberale sau
antreprenori.
“Cat timp nu
exista studii de piata pentru industria opitalitatii, instinctul
fiecarui antreprenor dicteaza demararea unui nou proiect. Am decis sa
facem aceasta investitie strategica in nordul statiunii Mamaia,
statiune cu potential foarte mare, dezvoltand un proiect mixt”, a
declarat Catalin Mahu.
Noul restaurant La
Mama are o capacitate de aproximativ 500 de locuri. Lounge-ul este
deschis pe 3 laturi si are o capacitate 250 de locuri la mese, iar
plaja are o suprafata de circa 2.400 metri patrati, peste 200 de
locuri si un beach bar.
La Mama este o retea
independenta de restaurante, un brand romanesc, lansat in februarie
1999, cand a fost inaugurat primul restaurant, in Bucuresti. Grupul
va opera, incepand cu 20 iunie 2013, 10 restaurante La Mama (8 in
Bucuresti si 2 in statiunea Mamaia), trei cafenele sub brandul
Cafepedia (2 in Bucuresti si una in Iasi) si o plaja cu lounge,
Marttinez Beach.
In cadrul lantului
La Mama lucreaza aproximativ 500 angajati, in restaurante, in
unitatea proprie de productie, de depozitare si in biroul central.
Citeste si Vacanta pe litoralul
romanesc. Cat te costa cazarea in statiunea Mamaia la 4 sau 5 stele