Proiectiile se defasoara pe cateva cladiri din zonele centrale ale Bucurestiului precum Piata Alba-Iulia, Piata Universitatii sau Piata Romana, informeaza oficialii companiei.
Spotul este proiectat dintr-o masina dotata cu echipamentul necesar incepand cu ora 21.00, succesiv, in locatii alese in functie de trafic si de specificul cladirilor din zona, preferabil iluminate redus si cu cat mai putine geamuri, conform oficialilor companiei.
„Ideea de la care am pornit a fost ca filmuletul sa ruleze pana in 25 de minute in fiecare locatie, dar depinde foarte mult de trafic, de zona in care se afla cladirea, precum si de posibilitatile tehnice ofeite de locatia respectiva”, au explicat oficialii Puma pentru DailyBusiness.ro.
Spotul proiectat se numeste Puma – Sportlifestyle si include piesa „New Shoes” a lui Paolo Nutini.
Campania de promovare a noii colectii Puma a fost demarata la nivel regional impreuna cu agentiile ZenithOptimedia International si Posterscope Global din Londra, iar proiectiile au inceput pe 31 iulie in Dubai si Johannesburg si se desfasoara in 22 de orase din 14 tari din regiunea EEMEA (Europa de Est, Orientul Mijlociu si Africa), precum si in India.
Colectia Runway include piese vestimentare, accesorii si pantofi, se axeaza pe imbunatatirea performantelor in atletism si constituie punctul de referinta al prezentei Puma la Jocurile Olimpice de la Beijing.
Compania Puma AG, infiintata in 1948 in Germania, isi distribuie produsele in peste 80 de tari si vizeaza sa atinga o cifra de afaceri de 4 miliarde euro pana in 2010, ca urmare a extinderii si pe alte piete. Actionarul majoritar al Puma este grupul BPR, care detine 62,1% din actiuni.